Support

Een belangrijk onderdeel van onze activiteiten is support
bieden aan onze klanten. Is dit nu voor een softwarematig
of technisch probleem, we bieden via ons servicecontract
steeds een snelle en efficiënte oplossing voor mogelijk
problemen. 

Om zo weinig mogelijk tijd te verliezen kunnen we PC's
overnemen via Teamviewer
en vaak zo het probleem snel oplossen. 

Als het probleem niet op te lossen valt op afstand dan 
komen we ter plaatse om zo het probleem op te lossen. 
Via het service contract bent u steeds zeker van een spoedige 
assistentie. Gegarandeerde responstijden worden hier immers 
in vastgelegd.

  • De core-business van De Jaeger Automation bestaat eruit om totaal oplossingen aan te bieden aan onze klanten. Deze projecten bestaan meestal uit een combinatie van onze standaard-oplossingen of maatwerk, mechanische-elektrische en sturing, waarbij wij de verantwoordelijkheid opnemen vanaf de design tot de finale oplevering en de daartussen liggende stappen. Hierbij werken wij samen met een aantal vaste toeleveranciers die dezelfde visie hebben als onszelf als het aankomtop ethiek, klanttevredenheid, kwaliteit, bedrijfszekerheid, ...

  • Naast het onderhouden van bestaande systemen kan er worden voorzien in de nodige opleiding ten einde zelfbeheer van een nieuw of bestaand project toe te laten.

    Een polyvalent opleidingslokaal is voorzien van een dataprojector, whiteboard, netwerk/internet-aansluitingen en het nodige didactische materiaal.

  • Door middel van onze frameworks zijn wij in staat om binnen de context van Uw bedrijf op een snelle en betrouwbare manier te voorzien van de nodige oplossingen om de eisen van een MES- of MIS-oplossing in te vullen. Op deze manier stellen wij U in staat om op een snelle en flexibele manier te produceren of te beslissen, doordat U snel over de juiste info beschikt.